duminică, 21 septembrie 2008

Lipsa


simt ca ceva lipseste, o parte din mine..
se extinde tot mai mult ,nu se abate..nu se abtine..
ma ingheata ...ma lasa rece ...nu are de gand sa ma vindece
nu pot inca realiza ce..dar altceva nu ma va putea alina
important e ca ma spulbera ,ma inhiba ..ma omoara..
e oare vre-un sentiment,sau o senzatie de regret?!
diavolu din mine se arata cu un simplu ranjet..
ma chinuie si nu vreau sa pierd totul, nu vreau sa tin secret
imi este frica de sentimente,de al meu pierdut zambet
nu vreau sa am totul..cu miscarea unui singur deget..
nici sa pierd totul cu un singur scrancet...
nu doresc perfectul,doar un acel ceva..complet ..concret
vreau sa stiu ce ma doare...si de ce .....
vreau sa stiu ..nu vreau sa traiesc cu o minte fumata ..
sacrificii depun sa pasesc impacata..
refuz sa am diminetiile ,mereu derutata
nu vreau totul deotata..nu vreau fara greuti sa se refaca...
pun multa pasiune pentru fericirea mea ..nu o voi neglija
spre marea dezamagire a alotra..
durerea nu se va repeta ...dragostea ma va ajuta
increderea in sine... ma va recupera
am rabdare..am si timp...in a mea minte ..se fac mereu nelipsite
am loc sa ma plimb in al meu suflet...transmitand dorinte
sa ma amestec prin dureri ametite ...
in a mea crunta vanitate amortite ...

Niciun comentariu: