marți, 6 aprilie 2010

Lacrimi

NU VEI FI UITAT
- Miron Costin -
- EXIT -
5 octombrie 1992 -27 martie 2010





Am avut un prieten
Nu de mult...
Care si-a lasat in urma ...
O pata mare ..o mare umbra....
...El a fost un fiu...un coleg..un prieten ....un iubit...
Un copil gingas ...cu un zambet urias...
Dar uite ca nici viata nici moarte nu tin cont....de cine te iubeste ...de cine vrea sa stai....nu tine cont ca ai familie...ca ai prieteni....ca ai inca mute de facut.....nu tine cont ca tu erai bun...nu tine cont ca nu faceai rau...nu tine cont ca tu o sa provoci lacrimi ...si suspine..doar vine si te ia cand lor le surade...





Am aflat ca murit de ziua mea am ramas socata ...nu vroiam deloc sa cred....vorbeam la telefon..
cu Amalia ..mergeam pe strada si am inceput sa plang teribil...toata lumea se uita speriata la mine...am inchis telefonul repede....ca sa ma calmez..i-am spus ca o sun mai tarziu..am sunat-o la 2 minute ..plangand....nu puteam sa nu ma gandesc ...era imposibil sa ma calmez...
Inca imi pica greu sa cred ca e adevarat ...am fost odata la priveghi mai mult n-am putut...sa fac...cand l-am vazut vroiam sa se ridice de acolo...zicand ..."mi-e bine" dar nu a fost asa...in schimb ..era pe patul de moarte...dar el inca era frumos...a murit demn...ii e dor de noi ..cum si noua ne e dor de el...sunt prea multe de spus...si nu stiu cum sa le spun...

pentru acum atat ramane ...


Niciun comentariu: