sâmbătă, 10 aprilie 2010

Weekend la munte!




Se pot intampla multe arogante in 3zile...in 2 nopti...
asa multe de spus....si asa greu de selectat


ANTURAJ!



ANTURAJ IN CEATA !!!


ANTURAJ IN CONTINUA MISCARE !










TREPTAT VA IMPARTASESC POVESTI !





Presupun ca sunt multi cei ce au vazut renumitul film
Beethoven,am avut norocul sa cunosc un catel ..probabil la fel de mare si la fel de dragalas ...
precum personajul principal al filmului.
El este Jack Mozart.
Imprejurarile au facut ... de asa maniera incat..sa fie greu de observat...la inceput mie-ra frica de el...mi se zicea ca e rau...imprevizil...ca s-ar putea sa ma muste ...daca-mi arunc mana in spatele gardului in care se afla el.
Norocul a facut sa am sansa sa vorbesc cu ingrijitorul casei..de langa locul in care ma aflam eu ,mi-a povestit "arogante" despre el ...are 2 ani ...si ca il cheama Jack...am zis ca e absurd..si ca ar trebui sa-l numeasca Mozart,ingrijitorul mai spunea ca Mozart are 70 de kg..eu am negat ...afrimand sigura pe sine ...ca are cel putin 120 de kg :X .
La scurt timp dupa discutia cu acel domn...l-am rugat daca ma lasa sa intru in curtea cainelui..si mi-a persmins..entuziasmata..am fugit repede la el..ia el fugea pe langa gard odata cu mine...odata ajunsa la el...:)) am fost asaltata ,se juca cu mine dar era greu...mai mult de 2 minute n-am rezistat ..era asa fericit ca eram acolo...am mai stat pe margine si l-am "chinuit" ..apoi l-am salutat ;)) si-am plecat .
Am dezvoltat o pasiune pentru el....si vorbeam cu o prietena ..mai precis Sarah ...in care argumentam...ca acest san bernard,nu arata nici de cum ca un Jack...deoarece ..e nume de smecher iar Mozart il imbraca mai bine pe el...ii scoate in evidentza profunzimea .....prietena mea a aprobat si a negat deopotriva a spus ca el...le are pe amandoua ..ca a reusit sa ma ademeneasca cu "tupeul lui" :)) iar ca profunzimea lui m-a tinut aproape...
Cand am plecat ..a facut poze cu mine:X






Ciudata povestea nu?!?





ALDTELE DESPRE MUNTE ?!
Ei bine!
Betiile au fost crunte !
Situatiile au fost penibile !
Replicile au fost maxime!
Reactiile au fost naive!
Discutiile au fost aprinse
Experientele au fost ciudate!
Intrebarile au fost intimidante!
Rapunsurile au fost vinovate!
Arogantele au fost arogante !
















DESPRE AROGANTA !


Intitulata..."expesia zilei"
Eram noi adunati la masa ..de sfat...(mancam sau terminam de mancat)
moment in care ...pe usa ..au aparut trei cavaleri...desigur nu pe cai albi..Tudor cu doi amci
pe care nimeni altcineva prezent la momentul acela..nu-i cunoastea..
Oameni intra aroganti in casa...la fel de aroganti arunca ..nasu si ochii pe sus...ca si cand nimeni nu era acolo inafara de buni(bunica Andreei ..gazda noastra)

Revoltata pe acest fapt, mi-am aruncat(arogant) mana in aer la acelasi nivel cu nasul lor si am spus "BUNA EU SUNT ANA" (deci exist..la fel ca si amici care ma insotesc la masa), toleranta mea slaba m-a determinat ... sa ma comport urat...si sa spun lucruri rele ..de care nu-mi pare rau..

O parte din seara...ne-am "angajat in grupulete...." ne simteam probabil tensionati ..
..ramane evident de crezut..ca ne-am tachinat(Zic asa ca sa fiu mai delicata).

Iar aceste conflicte au dat nastere expresiei..."Arogante !!!"(intonatia conteaza)
...

Aproape in final am ajuns sa ma inteleg cu arogantii...chiar si sa port discutii...ce-i drept aprinse....


CE-I DREP..AROGANTE!

Niciun comentariu: